December 15, 2014

Mata Lebih Terang dengan Caratomax

Dari mata turun ke hati.. Mata adalah anugerah tuhan yang paling beharga. Namun dengan technologi dan keperluan kerja masa kini ramai pula yang hadapi rabun jauh dan masalah silau, termasuklah penulis blog ni heheheJ

Tapi bila baca testimonial cucu saya sendiri, memang the vass la kan. Sebab memang kalo boleh nak elak la kena pergi laser mata. Walaupun ramai kata Selamat good for you all. Saya pilih cara selamat dan menjimatkan masa dan tenaga.

Fara dah amalkan baru sebotol tapi hasilnya? Dari 100 menjadi 0 ( tak rabun la la tu) pastu silau turun sebnyak 0.25 hanya dengan sebotol Carotomax. Sebotol ade 30 biji.


Wah apa yang hebat sangat Carotomax ni? Tahukah anda  bahawa bukan mudah untuk Shaklee menghasilkan Carotomax ni? Saintis kami terpaksa merantau seluruh dunia hanya untuk memastikan keratonoids yang lengkap dalam sebiji capsul? Mereka merantau dari America, ke Perancis, Malasia , Thailand, Brazil dan Australia hanya untuk memastikan spectrum Keratonoids yang lengkap dapat di hasilkan.

Bahan bahan ini pula perlu melalui 300 ujian yang berbeza untuk menapis segala bentuk bahan bahan perosak dan bahan kimia di dalam bahan mentah untuk memastikan sumber sumber tadi SELAMAT dan BERSIH dan boleh di label di bawah moto SHAKLEE sebagai selamat, berkesan dan mesra alam.

Kenapa saya memilih Carotomax sebagai sumber keratoids saya? Kerana untuk mendapat khasiat sebiji caratomax saya perlu ambil 102 biji pisang, 64 biji avocado, 26 biji kobis putis, 1996 karot, 714 biji apricot dan 285 bij igrape fruit. Banyak nya nak telan kalo nak mata terang.

Syukur la bertemu dengan Caratomax. Anda bagaimana? Permasalah mata terangkan mata anda dengan Carotomax owh ada tak saya cerita bahawa sumber Vitamin A juga dapat memberi kesan kulit yang mulus? BONUS BONUS BONUS…

Untuk  tempahan dan mendapatkan khidmat konsultasi boleh hubungi saya di aulakif@gmail.com @ 012-2522007

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Salam Sayang,
Mommy RazimSarhan,
Aula
Senior Coordinator Shaklee
aulakif@gmail.com
012-2522007

Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign