November 3, 2014

JAna Income 4 Angka dengan Shaklee~ MommY Razim's Shaklee Effects


 Salam November ei ei lagi sebulan  dah nak masuk tahun baru 2015.
Tapi kita umat Islam dah pun masuk tahun baru minggu lepas. Alhamdulilah

Apa misi dan visi tahun baru kita? Nak kekal komplen atau mahu berubah?
Ambil jalan mudah dan komplen la. Senang kan.
Saya tahu sebab saya pun dulu camtu jugak.



Tahun 2012 saya ambil tindakan untuk serius berbisnes bersama Shaklee. Alhamdulilah tak sia sia kerana membuahkan hasil sebab saya dapat enjoy income 4 angka stabil.

Kalo dapat simpan untuk Razim dan Sarhan, dapat simpan untuk penuhkan akaun ASB.  Siap dapat memberi lebih lagi untuk jalan di redhai, memang tak dapat di gambarkan dengan kata kata.

Banyak ke Aula? Sebab target saya nak menyimpan dan selesaikan hutang rumah secepat mungkin. Itu yang saya rasa sepanjang bershaklee.

Supplemen percuma untuk mama dan Abah serta keluarga saya. Percuma untuk diri saya sendiri. Tu lagi satu bonus saya bershaklee.

Apa lagi saya dah rasa dengan Bonus Shaklee? Selesai membayar duit kereta mama dan abah. Yeay!! Now nak selesaikan duit kereta saya pulak.

Tu yang saya buat dengan income saya bersama Shakle. Getting Rich is not everything its how you give values to others.

Nak belajar macam mana nak menampung kos hidup yang makin tertekan dan meningkat setiap hari?? Apa kata mulakan dengan MISI DUIT EXTRA RM500.

Dah ade ke orang rasa? Of coz ade. Alhamdulilah bulan lepas saya dah bantu 5 orang merasa income RM500.

Korang macam mana? Nak jugak rasa bonus tambahan RM500?
Boleh takda masalah. Jana income bersama Saya Mommy Razim as ur mentor.

Mulakan sebelum terhimpit.

Salam Sayang,
Aula
Mommy RazimSarhan
Shaklee Independent Distributor
aulakif@gmail.com
Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign