July 26, 2012

Hukum Mempamer HASIL Susu Ibu


Salam Jumaat semua.. Woah lame tul saya tak update blog.. bersawang dah…
Tapi perkongsian pada hari ini saya kongsikan dari Secret group kami (wah cam hebat gitewww)

Jikalau pernah anda terbaca atau terdengar suara-suara tentang penayangan hasil perahan susu ibu pernah menjadi isu segelintir ibu-ibu yang membaca.

Al-maklum blog saya pernah gak menayangkan gambar susu ibu.. So hasil research dan pertanyaan Sharing dari Puan Nur Izzati saya sharekan di sini…




Hahhh tu dia, harap-harap sharing ini memberi sedikit pencerahan yer pada anda.Harapan saya perkongsian untuk memberi motivasi pada ibu-ibu yang sedang berjuang dalam penyusuan tidak ada salahnya.

JAdi ibu-ibu semua jom kita perjuangkan penyusuan yeay!!
Have a beautiful Monday uolss.

Love,
Mommy Razim

Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign