March 15, 2012

Testimonial PANAS: ESP dan Alfalfa menjadi pengikat kasih sayang isteri buat suami

Fuhhh panjang pulak tajuk entry hari ehehe:)
Tapi bukan satu tapi dah ramai la para-para isteri yang berkongsi rahsia dan kebahagian bersama suami.
Tersenyum saya membaca testimonial2 kat bawah nie. Kini senjata isteri telah terjawab.
Selalu juga saya terdengar kisah2 rumahtangga pecah belah akibat kurang layanan isteri buat suami.
Kini alhamdulilah jika anda bertanya saya adela kot jawapan saya nak share.

Jom kita baca Testimonial hot kat bawah nie:) Thank you mamafaiz dan BEeha sebab mengedit Testimonial hot nie :)





So siapa ciput bob nie? hehe Beliau ialah Puan Ifa.. Saya takleh reveal la detail cerita die hot sangat karang terbakar laks… Nak tahu detail cerita please contact me k:)


Alhamdulilah…
_________________________________________________________________________________


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit



Love,
Mommy Razim
Nurul Aula A'Akif Fadzil
Shaklee Independent Distributor
012-2522007
aulakif@gmail.com
Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign