March 5, 2012

9 Tahun menderita dengan Ekzema Puan Nani, akhirnya menemui penawar

Owh maafla yer agak lama juga saya tak mengupdate sibuk di FB saja. Tapi bulan ini saya semangat nak update sekurang-kurangnya 1 update setiap hari ( doakan tau!!) amin..

Eczema owh ekzema kalo nak bercerita panjang lebar memangla tak muat page nie. Tapi mehla kita revert balik ape itu ekzema dan mengapa penghidapnya (bukan dadah yer) boleh baca kat http://aulawrites.blogspot.com/2011/11/ekzema-is-not-end-of-world-baca.html.

Best pulak baca bagaimana happynya Puan Nani kita ni akhirnya menemui penawar dengan SHAKLEE.
I tell you dah cuba baru tahu tau. Jom baca testimonial panjang lebar Cik Nani.. kalo nak baca sendiri leh klik SINI

___________________________________________
Ok... ok.... melalut panjang2 nih karang bila nk abes ceritanya kan???? Nak dijadikan cerita, satu hari aku dpt la notification kat FB.... ader sorg kakak ni nak add aku... nama dier RAFALIAH YUSOP..... aku tgk2 mutual friend dier opismate aku skarang... so, aku pun approve la dier jd kawan aku..... dh approve tu, aku aper lg, jd spy la kan... tgk wall dier... hehehehe... skali aku nampak dier post pasal eczema...  haaaaaaaa.... aku dh tgk tu aper lg...... bukak blog dier... baca pasal post eczema tue....... sampai abes la blog dier aku baca.... finally, aku dpt tahu dier distributor utk 1 produk ni namanya SHAKLEE...... percaya tak, dedulu aku pronounce SHARKLEE bukan SHAKLEE.... hahahah... wat kene gelak jer..... then, Kak Lia pun advice la aku beberapa supplement utk aku try.... mana nak tau kan, kot2 mau dibendung eczema aku nih....  aku cuba selagi terdaya jer.... segalanya aku serah kepada ALLAH s.w.t.
    Selang 2 minggu aku pakai, taraaaaaaa......... eczema kt jari jemari aku ni hilangggg..... eczema kat kaki dah makin baikkkk.... wahhhhh.... ni sudah bagus... aku pun aper lg kan... call Kak Lia, cakap nak jadi ahli.... n pagi tadi, aku dh selamat menerima distributor kit aku... hehehehe....
___________________________________________
Hah best tuh terus jadi distributor so ape supplement yang di syorkan di ambil oleh Puan Nani kita nie?



1) GLA
2) Basic H
3) Meal Shakes
4) Herbal Blend



Yes hanya 4 ini menyebabkan beliau jatuh cinta dengan SHARKLEE opppss SHAKLEE laaa..


___________________________________________
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.



Love,
Mommy Razim
Nurul Aula A'Akif Fadzil
Shaklee Independent Distributor
012-2522007
aulakif@gmail.com





Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign