January 13, 2012

Payu Dara lembik dan Kurang anjal?? Jom Baca Testimonial dengan ESP!!

Ini adalah antara benda yang paling ditakuti oleh kebanyakan terutama ibu-ibu yang meyusukan anak. Tahukah anda bahawa protien adalah sumber utama dalam mengekalkan kekenyalan dan keanjalan kulit anda selain daripada senaman untuk mengekalkan tubuh yang menarik.
Ini perbezaan gambar antara Gillian dan Nigella…


credit to google





Jika anda adalah seorang vegetarian sekali pun anda masih perlu protien dalam pemakanan anda.. Saya rase saya taknaklah sampai menjadi macam Gillian McKeith!! 

Bagaimana sekalipun anda juga tidak perlu sampai meningkatkan kolestrol anda semuanya perlu dalam keadaan sederhana. Isi kekurangan nutrisi dengan supplement protien.




Ini adalah testimonial customer Puan Norita yang merasakan perbezaan selepas mengamalkan pengambilan supplement ESP dalam hidup beliau.
_________________________________________
Antara makanan yang tinggi protien ialah ikan, telur, ayam dan daging. Namun masalah yang dihadapi ialah apabila makanan ini digoreng dengan minyak biasa, ia akan disertai dengan kolestrol dan ini menyebabkan kekangan yang besar maka oleh kerana ini merupakan antara sebab mengapa ramai yang memilih supplement dalam melengkapkan mana-mana zat dan nutrien yang kurang dalam badan.

Saya mencadangkan beliau amalkan minum soya protien yang telah saya amalkan selama 11 tahun, alhamdulillah. Selepas seminggu, beliau sms saya bahawa suami beliau sendiri menegur tentang perubahan yang beliau lalui. Syukur alhamdulillah. 



Gembira hati saya membaca testimoni kawan saya...." Beb, suami aku kata breast aku anjal lepas seminggu minum ESP ko....best2. aku suka sangat!!!!!"

________________________________________


Di sini antara tips untuk memastikan keanjalan payu dara anda.. ( I know u like!!)~ Sharing by anakkkuwiraku.com


_________________________________________

  • Makan sedikit lemak haiwan. Makan ikan yang berminyak dan tukar kepada minyak zaitun extra virgin bukan lagi minyak goreng standard.
  •  Top up diet anda dengan suplemen antioksidan, termasuk vitamin C, E, beta-karoten mineral selenium. Juga makan banyak buah-buahan segar yang kayaantioksidan dan sayur-sayuran, khususnya bawang merah, bawang putih, lobak merah,tomato, brokoli, kubis dan kubis bunga.
  •  Makan lebih banyak serat, terutama gandum, rye, millet, beras merah dan kacang-kacangan. Serat membantu untuk menggerakkan makanan melalui usus dan boleh mengurangkan penyerapan semula estrogen.
  •  Hadkan alkohol - boleh menyebabkan peningkatan kadar estrogen.
  •  Menghadkan pengambilan pada kopi, cola, coklat dan teh pekat.
  •  Tingkatkan pengambilan protein anda. Protein diperlukan untuk membina dan menjaga nada otot dan pejal. Protein juga menyediakan Kolagen sangat diperlukan. Di syorkan tiga hingga empat kali sehari pengambilan makanan yang mengandungi protein.
  •  Hal lain yang penting untuk mengelakkan 'melorot' atau payudara 'kendur' memakai bra menyokong yang elok, terutama semasa kehamilan dan sukan.

_________________________________________





Menarik bukan?? Memang selepas membaca testimonial ini adalah antara faktor yang menyebabkan saya lebih berdisiplin mengambil ESP (Energizing Soya Protien) dalam pemakanan harian saya!

Tapi perlulah di tekan di sini pengambilan dengan konsultasi adalah amat penting untuk memastikan keberkesanan produk.


Anda bagaimana? Jangan sampai nanti suami tegur…

Oppss!!
_________________________________________



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Love,
Mommy Razim
Nurul Aula A'Akif Fadzil
Shaklee Independent Distributor
012-2522007
aulakif@gmail.com








Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign